-->

CERITA HUMOR ORANG JAWA


CERITA HUMOR ORANG JAWA



Ceritane aku ini bocah ndeso. Sak umur umur ya lagi saiki budal menyang kutho. Dadi ojo gumun nek kelakuane rada katrok.

Sementara digolekno kerjoan karo pakdhe, aku ngenteni manggon nok omahe. Tapi yo bosen nok omah dewean mergo nek wayah isuk pakdhe karo budhe nyambut gawe. Anak anake ya do sekolah.

Iseng iseng aku metu, pingin weruh kahanan. Pertama muter-muter nok njero komplek perumahan. Suwe-suwe metu nok jalan raya. Dasar apes! Pas nok tikungan kok pas ono cegatan polisi lalu lintas. Saking kagete aku sampek mandeg jegrek nok tengah dalan, ora adoh soko polisi polisi iku. Jantungku deg-degan. Keringet pating delewer nelesi kaosku sing ono tulisane “my trip my adventure”.

“Waduh! Mati aku! Aku lali ora nganggo helm, ora nggowo STNK, SIM yo ora gableg! Mesti ketilang iki,” pikirku.

Lha, lak tenan to. Salah sijine pak polisi sing brengose sak kepel mirip karo pakdhe Karwo mlaku nyedek. Aku pingin puter balik tapi ora iso mergo nok mburiku akeh kendaraan sing tan tin tan tin ngebel.

“Duh gusti..., tulungono aku,” dongaku nok njero ati. Mbarang delok cincin akik nok drijiku, aku njur kelingan wejangane simbah naliko menehi akik ini. “Ngger..., Gondes putuku sing ngganteng dewe. Nek awakmu ngadepi bahaya, emuten akik iki terus usapno nok bokongmu karo wacanen mantra sing wingi tak ajarke. Insya allah bakal selamet uripmu.”

Pesene simbah tak turuti. Cincin akikku tak copot, tak emut terus tak usapno nok bokong karo moco mantra rahasiane simbah.

Ajaib! Pak Polisi ora sido nilang, malah mesem sajak kagum ndelok cincin akikku.

“Wah, akik kecubung biru ya?” pitakone pak polisi. “Asli apa palsu?”

“Nggak tahu pak,” jawabku rada gugup

“Boleh aku lihat?” Polisi iku ketoke penasaran. Maklum waktu iku pas lagi demam batu akik.

Aku ora iso nolak. Akikku tak kekno deweke.

Watu akikku diteliti, ditrawang lan diambung. Pak polisi banjur ngomong, “dilihat dari warna dan baunya, kelihatannya ini kecubung biru asli. Nggak dijual?”

“Oh, nggak pak. Itu akik sakti pemberian kakek saya,” jawabku karo setengah jijik. Lha wong bekase silitku kok diambungi. Embuh piye ambune iku.

“Ya sudah, kalau begitu silahkan lanjutkan perjalanan. Tapi jangan belok ke kanan ya, di situ becak dilarang melintas.”

“Duh Gusti, selamet... selamet...” pikirku karo nggenjot becak sak kuate

0 Response to "CERITA HUMOR ORANG JAWA"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel